بیمه حیوانات خانگی

بیمه حیوانات خانگی

بیمه حیوانات خانگی

بیمه حیوانات خانگی یک امتیاز مثبت برای دارندگان حیوانات است. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، سایت چارپا پیشنهاد خوبی داشت. خواستیم با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. با هزینه مناسب و تخفیف می توانید بیمه درمانی حیوان خونگیتون را به راحتی تهیه کنید.
هنگامی که  یک حیوان خانگی را به خانه می آورید، دشوار است تصوراین که آنها می توانند بیمار و مجروح شوند. با بیمه حیوانات خانگی بیمه سگ و یا بیمه گربه شما می توانید اطمینان حاصل کنید که اگر یک مشکل به وجود آمد بتوانید بهترین درمان برای حیوان خود را دریافت کنید.با بیمه حیوان خانگی در صورت وقوع اتفاق غیر منتظره شما می توانید مطمئن باشید که حیوان خانگی شما درست درمان می شود بدون این که هزینه آن نگرانتان کند.
شما می توانید در جلوگیری از بدتر شدن شرایط  بیماری او  کمک کنید.
درباره سلامت حیوان خود و در حوزه مشاوره حیوانات  بیشتر بیاموزید.
راهنمایی ما را برای درک سلامت سگ خود، از جمله رژیم غذایی و ورزش، مطالعه کنید.
برای مثال نژاد حیوان خود را بشناسید زیرا برخی از نژادها بیشتر در معرض خطر مشکلات خاصی هستند که نسبت به دیگران دارند.

بیمه حیوانات خانگی

بیمه سگ و بیمه گربه

بیمه سگ بیمه گربه
بیمه درمان حیوانات خانگی، مطابق با معتبرترین بیمه نامه های رایج در اروپا و آمریکا طراحی شده و هزینه های درمانی حیوان خانگی شما را تحت پوشش خود قرار می دهد. با تهیه این بیمه نامه ، شما می توانید بهترین خدمات درمانی را برای حیوان خانگی خود تدارک ببینید ،شادی و سلامتی را به او هدیه دهید و به راحتی هزینه آن را مطابق با شرایط مندرج در بیمه نامه را مطالعه نمایید.
شرایط بیمه حیوانات خانگی بیمه سگ و گربه
هزینه های منجر به جراحی و با بستری شامل:
در بیمه حیوانات خونگی تشخیص اولیه دامپزشکی (ویزیت) آزمایشگاهی، رادیوگرافی، بیهوشی و نسخ دارویی ( بر اساس فهرست داروهای مجاز و مورد تایید سازمان دامپزشکی کشور) میباشد.
هزینه های مربوط به درمان حوادث از قبیل:
در بیمه درمانی حیوانات زخم های ناشی از گاز گرفتگی، سوختگی ها، شکستگی ها، برق گرفتگی. همچنین جراحی جسم خارجی، زخم ها و شرایط مزمن با مداوم از قبیل حساسیت های پوستی به بافت نرم.
هزینه های مربوط به بیماری ها از قبیل:
آریتمی، عفونت های مثانه همچنین کولیت‌(ورم مخاط روده بزرگ). بیماری کوشینگ، دیابت، عفونت گوش. بیماری های دیگر مانند هپاتیت، فشار خون بالا، لوسمی و بیماری لایم. بیماری های از جمله مسمومیت ها، عفونت های دستگاه تنفسی و تومور.
هزینه های مربوط به سرطان:
بیمه حیوانات شامل سرطان ریه سرطان تیروئید و پوست‌(تومور مست سل). همچنین سرطان روده، استخوان و لوسمی. انجام هزینه های جراحی شامل تشخیص اولیه، بیهوشی، شیمی درمانی و رادیوتراپی. خدماتی از قبیل MRI رادیوگرافی کنتراست CT سونوگرافی (اولتراساند) میباشد. (حداکثر  تا ۵۰٪  هزینه های سالیانه)
هزینه آمبولانس و سایر فوریت های پزشکی:
مشروط به بستری شدن بیمه شده در مراکز درمانی و یا نقل انتقال بیمار به سایر مراکز تشخیص درمانی طبق دستور دامپزشک معالج حداکثر ۳ بار در سال.
ما به شما مرکز فروش بیمه حیوانات چارپا را پیشنهاد خواهیم داد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید...
کوتاه کردن ناخن سگ‌ها مهم است!

دیدگاهتان را بنویسید